MARKETINŠKI PAKETI ZA STRUČNE SKUPOVE
Osnovne mogućnosti za marketinšku prisutnost Pri organizaciji skupova koje održava ENERGETIKA MARKETING postoje sljedeće mogućnosti za poslovnu i stručnu suradnju, odnosno za marketinšku prisutnost, čime se stječe status Suorganizatora.
A
OSNOVNI PAKET
Osnovni paket čine: • 1/1 stranica oglasa u Digitalnom zborniku radova
• objava oglasa ili loga na LED posteru u sklopu izložbenih prostora • sudjelovanje 1 osobe bez plaćanja kotizacije (tj. kotizacija uključena) • navođenje tvrtke i/ili loga u materijalima skupa: najavama na službenoj internetskoj stranici, u ‘Newsletteru’ koji se šalje na 14.000 elektroničkih adresa, u Digitalnom zborniku radova i u sklopu osvrta na skup u stručnom časopisu EGE koji izlazi nakon održavanja skupa.
B
PAKET S PREZENTACIJOM (predavanjem ili ciljanim tematskim razgovorom)
Uz Osnovni paket , uključuje i: • tematsko predavanje (s temom predstavljanja tvrtke, njezinih rješenja, proizvoda, usluga, iskustava, ostvarenih projekata, referenci i sl.) u trajanju do 15 minuta u sklopu programa skupa ili • ciljani tematski razgovor ‘jedan na jedan’ (s temom predstavljanja tvrtke, njezinih rješenja, proizvoda, usluga, iskustava, ostvarenih projekata, referenci i sl.) predstavnika Organizatora i Suorganizatora, uz mogućnost prikazivanja kraćeg filma ili animacije ili kraće prezentacije u pozadini, u ukupnom trajanju do 15 minuta u sklopu programa skupa • objavu jedne stranice s naslovom i sažetkom prezentacije (predavanja ili tematskog razgovora) i osnovnim podacima o predavaču, odnosno sugovorniku u Digitalnom zborniku radova. PAKET S IZLOŽBENIM PROSTOROM Uz Osnovni paket , uključuje i: • izlaganje na izložbenom prostoru koji je smješten u neposrednoj blizini kongresne dvorane, pri čemu je svaka jedinica izložbenog prostora opremljena stolom i dvije stolice, gdje se mogu demonstrirati proizvodi, rješenja, usluge, dijeliti prospekti, katalozi i sl. C
D
PAKET S PREZENTACIJOM (predavanjem ili ciljanim tematskim razgovorom) I IZLOŽBENIM PROSTOROM
Uz Osnovni paket , uključuje i: • tematsko predavanje (s temom predstavljanja tvrtke, njezinih rješenja, proizvoda, usluga, iskustava, ostvarenih projekata, referenci i sl.) u trajanju do 15 minuta u sklopu programa skupa ili • ciljani tematski razgovor ‘jedan na jedan’ (s temom predstavljanja tvrtke, njezinih rješenja, proizvoda, usluga, iskustava, ostvarenih projekata, referenci i sl.) predstavnika Organizatora i Suorganizatora, uz mogućnost prikazivanja kraćeg filma ili animacije ili kraće prezentacije u pozadini, u ukupnom trajanju do 15 minuta u sklopu programa skupa • objavu jedne stranice s naslovom i sažetkom prezentacije (predavanja ili tematskog razgovora) i osnovnim podacima o predavaču, odnosno sugovorniku u Digitalnom zborniku radova • izlaganje na izložbenom prostoru koji je smješten u neposrednoj blizini kongresne dvorane, pri čemu je svaka jedinica izložbenog prostora opremljena stolom i dvije stolice, gdje se mogu demonstrirati proizvodi, rješenja, usluge, dijeliti prospekti, katalozi i sl.
www.energetika-marketing.hr
10
Powered by FlippingBook